Ko išmokau dailės mokykloje

Kai dabar dažnai darbe matau, kaip dirba graphics designers, galvoju visada ir apie tai, ko man teko išmokti dailės mokykloje. Kai kurie dalykai buvo visiškai nauji, neatrodė, kad tie, kas dirba vizualiojo meno srityje, iš tiesų vadovaujasi tokiais dalykais. Tačiau, kaip vėliau paaiškėjo, jie buvo visiškai tikri ir realūs, ir nors paprastas web developer London gal kartais ir nežino tų esminių principų, tačiau grafinis dizaineris dažniausiai tau gali labai aiškiai pasakyti tam tikrus esminius dalykus apie vaizdo komponavimo. Taigi, ko galbūt nežinai tu, bet tikriausiai žino tavo grafinis dizaineris, arba, ko aš išmokau dailės mokykloje.

Kompozicijos pagrindai

Grafika ir menasPirmiausiai visada kiekvienoje dailės mokykloje būsimas grafinis dizaineris sužino apie kompozicijos pagrindus. Daiktas nebūtinai turi būti vaizduojamas visas, kartais daug geriau pavaizduoji jo kažkokią dalį iš arčiau, kad ta dalis būtų atpažįstama. Mes vis tiek suprasime, kad tai yra daiktas, kurį norima pavaizduoti. Joks piešinys ar fotografija neatrodys gerai, jeigu jame vyraus tam tikra simetrija. Geriau visada laikytis aukso pjūvio taisyklės ir siekti, kad piešiniuose būtų mažiau taisyklingų, kažkaip pernelyg išrikiuotų objektų. Jeigu objektas yra visiškai pačiame centre, tiesiog tiesiai priešais mus, tai irgi nėra kuo didžiuotis, nes čia turėtų būti viskas šiek tiek kitaip.

Centrinės linijos ir tūriai

Jeigu nori nusipiešti kažkokį objektą, tada reikia mokėti gerai suvokti tūrį, fiziką, centrinę jo liniją. Visada galima pradėti nuo tam tikrų eskizų, kada pasižymimos tik tam tikros formos. Tai leis įsivaizduoti, kaip objektas išsidėsto kažkokioje plokštumoje, kaip ten kris šviesa, o gal jį reikėtų ir perstumti kažkur kitur, į kokią nors kitą pusę. Reikia žinoti, kur jo centrinė linija, kur yra atraminis svorio centras, ir visada siekti išlaikyti norimą proporciją, bet ne pasiduoti intuicijai ir leisti atsirasti kokiam tik nori formų žaismui.

Spalvų dėlionė

Norint dirbti su spalvomis, reikia įsidėmėti priešingų spalvų skalę. Taip pat pravers žinoti ir esminius skirtumus tarp RGB, CMYK ir kitų esminių spalvų naudojimo sąvokų. Geriau niekada nenaudoti grynos spalvos, nebent spalvini iliustraciją, skirtą vaikams. Spalvų maišymas ir jų šaižumo nugesinimas vyksta per priešingas spalvas, tada įgaunamas gražesnis tonas ir pustonis. Su spalvomis reikia elgtis atsargiai, jeigu nemoki jų naudoti, galima imti tik vienąpadildomą arba tik kokias dvi, to gali ir užtekti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>